2011. február 9., szerda

kicsi vagyok...?

Még mindig bennem a nem merem,
a gát,
hiába volt a sok futás,
hiába fordulok hasmánt az ugráshoz,
ha elesek.

Kicsi vagyok az akadályhoz.

Cipőm sem szeges, csak sima tornacsuka,
mit elhordott már rég az a buta,
diáklány,
akkor ott,
mikor a kosárlabdát nézte holdnak.

Mennyien mondták,
nem nekem való vagy.

Szeretlek bolond világ!

Bár esek-kelek.

Hajnaltól éjjelig feleselek a sorsnak,
s merészen fordítok hátat,
okoskodó nem nekem valóknak.
Natúr és analóg nem tudok lenni,
magam köré más világot rajzolok,
mert burokban nem tudtam megszületni,
így vagyok az, ami vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Nem,nem vagy kicsi,sem kicsinyhitű!
    Magadnak emeled a lécet,és olvasód
    nagy izgalommal figyeli versenyed.
    Szurkolok,és pártolód leszek.
    Szeretettel,István

    VálaszTörlés
  2. Még jó, hogy megszoktam, hogy magad uram, ha szolgád nincsen:))))
    Azért néha van segítségem.
    Köszönöm István!
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  3. Olyan vagy, amilyen vagy. :)
    Ezért szeretnek olvasóid,
    peti is.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Peti!
    Kár, hogy kevesen tudják:))))
    üdv: Éva

    VálaszTörlés