2010. december 30., csütörtök

Búcsúzom 2010

Jöttél..mint tetszhalott.
Nagyon féltem.
Te...! Lepelbe csavart, fehéren-fekete.
Előrelátásom leomlott bérce.
Előtted ledőltem.
Ez volt mit hoztál hideg markodban.
Betegen, alig élve hívtál..táncoljak veled, én.
Ujjat így húztál velem..
Ki győz a vártán...kérdezte tizenkét dühös szemed.
Te meghalsz, de... én még látod?
Tovább élek.
Nekem még lesz Húsvét...karácsony...
Neked csak Nagypéntek sovány szobra.
Ez maradt utolsó napodra.

Nyomod is kisöpröm. Menj!
Így nem örültem még ravatal felett.
Temetlek...2010. Benned a könnyeket.
Örömmel elmulasztlak,
pezsgővel kezemben elmúlatlak,
úgy lépek át rajtad, mint a semmin,
mert azzá váltál egy perc alatt.

Kívánom jövőre
szebb testet öltsön vándorló lelked!
Boldogabb Új Évet Kíván partnered,
zenédre táncoló lelked.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Nagyon szép verssel búcsúztattad ezt a
    hosszú,szomorú, de boldogságot,szeretetet is hozó évet.
    Naplód megőrzi, az emlékezetedből,egy részét
    töröld ki.
    M.-G.Szeretettel szól követőd ,István

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm István!

    Voltak nagyon szép, és felejthetetlen perceim is.
    Róluk eddig írtam. Egy temetés nem lehet vidám:)))
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  3. Tedd hát fiókod mélyére búd, bánatod, és koccintsunk a szebb jövőre, mit kívánok Neked!
    szeretettel
    peti

    VálaszTörlés
  4. Kedves Péter!

    Elraktam, amit lehetett elégettem.
    Koccintsunk! Én is kívánok boldog új évet!
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés