2010. december 30., csütörtök

B.Ú.É.K Szeretteimnek

B-orus homlokodra angyalkéz simuljon
O-rcád mosolygása soha el ne múljon
L-épteiden óvjon őrangyalok kara
D-olgos kezeidből virágozzék csoda
O-lyan legyen napod, mintha veled lennék
G-yolcsba csavart lelked orvosa én lennék

Ú-jra tudj örülni hajnalpír festésnek
J-ajgató szó helyett kísérjen az ének

É-letem hajóján te vagy a matrózom
V-iharos tengeren eveződet óvom
E-gyszerre gyúljon fel ezer tűzijáték
T-e legyél zsebemben a legszebb ajándék!

7 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Boldog Új Évet Kívánok Szeretteidnek,és Neked!
    A boldogsághoz pedig:
    Hit,remény, szeretet,és akarat a jóban!
    Alkotásodhoz, érdemed szerinti sikereket.
    M.-G. Szeretettel,István

    VálaszTörlés
  2. Kedves István!

    Mint hűséges követőmre, Rád is szálljon áldás, és békesség!
    Lesznek meglepetések. Már előre látom.:)))
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva!
    Kívánok Neked és családodnak, szeretteidnek, boldog és eredményekben gazdag új esztendőt!
    Valamint kívánom ugyanezt legszebben szóló hű követődnek, Istvánnak.
    Jókívánságaim hozzanak szerencsét Forcinak is -kit talán illett volna elébb engednem, hiszen egy Hölgyet sejtek a név mögött. :)

    barátsággal
    peti

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Péter!

    Én is kívánok nagyon boldog, bőségben gazdag új évet, erőt, egészséget a kis családodnak is. Unokádnak meg kistestvért.
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  5. Kedves Évaanya! És természetesen István és Péter!

    Én is kívánok Boldog Új Évet, és köszönöm a köszöntéseket! Egy kis versikével kívánok valóban boldogabb jövendőt. Igaz ezt a verset nem én költöttem, de én nem tudom, ilyen szépen összeszedni a gondolataimat, mint Te Évaanya!

    Kívánok én hitet, kedvet,
    szép szerelmet, hű türelmet!
    Utadhoz fényt, csodát, álmot, békességet, boldogságot.

    Magyar szót és égre kéket,
    emberarcú emberséget.
    Verseket, célt és igazságot,
    Daltól derűs jobb világot.
    Kézfogásos tiszta csöndet
    És mosolyból minél többet!Szeretettel: Forci!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Éva,Forci,Péter!
    Itt, a szeretet völgyében,
    hol édes a szó,
    hol a szenvedély lobog...
    Mindnyájatoknak:
    Békés,boldog új esztendőt kívánok,
    István

    VálaszTörlés
  7. Hol hit, béke, ott szeretet...
    ezt kérem Tinéktek
    legyen házatokban békesség
    a családban csendesség
    szenvedélytől hangosság
    munkátokból gazdagság
    e kis verssel egyet szólok..
    BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

    Nagy ölelés.. Ildikó :)

    VálaszTörlés