2012. március 11., vasárnap

Még hozzád...

Neked így jó, ezt választottad.
Én tovább nem viszlek magammal,
eltartalak távol. Csak jó emlék legyél,
de ne csimpaszkodj tovább, ne tapadj belém.
Öntöztél, mint harmat a virágot, 
tőled kaptam asszony-illatot,
átitattad száraz lelkem mézzel, ha
szerettél most ne kísérts a réggel, 
hisz láttam felszállni a harmatod. 

Fény nélkül az árnyék, 
mintha nem is lenne, 
simulj bele így a végtelenbe,
ne hagyd itt magad félig
a megváltozott fényű idegenben.
Fájt a hús, a csont, a csend: 
hátra hagytál,
maradjunk külön az újjászületésig,
és ott, ahol már semmi nem borzaszt,
majd ott éljünk együtt a végig, 
találd meg mindazt mit elmulasztottál,
és elkísér imám az égig.

4 megjegyzés:

  1. Szaffy, - ez gyönyörű! Elsírtam magamat rajta...- pedig nem vagyok egy sírós fajta...
    Ölellek, szeretettel: Márta

    VálaszTörlés
  2. Lelkeink összeérnek...
    ha e néhány szóra gondolok,
    lelkem nyalogatják, mint
    méhek a mézet.
    Szeretném elmondani Neked,
    hogy bízz, higgy az újban
    de érzem, tudom, erőre kapsz
    s már nem keresgélsz a múltban..
    Új idők szele kisöpri udvarod
    ki keres, kit-mit keresel..megkapod.

    Ölellek.. Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól hangzik, már csak nekem kell befogadódnak lennem:)))
      Ölellek, drága Ildikóm, szaffy

      Törlés