2011. január 1., szombat

Beköszöntő, 2011

Csak semmi csinadtratta!
Csak semmi csodába ájulás!
Így jöttél csendben...
- Egy év vagyok semmi más.

Himnusz,
harangunk messzi hangja
világba kiáltott: - Itt vagyok,
mellemre vonlak, megszeretlek,
de esküt nem fogadok.

Béresed lennék...
Boldog kovácsod,
hogy rám bízd újra léted,
klisébe nem mártalak,
képemre illő formád kérjed.

Még hajlítható vagy.
Halvány-szelíd a topogás,
gombolyag szálaid
nem tépte szét
éjféli petárda ropogás.

Vezetem, tartom...
Sodronyból kerítést horgolok.
Év-vesztes voltam,
eminens leszek,
kitágult tüdővel harcolok.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Csodálattal látom,alkotásod újabb remekét!
    Remény, vágy,és erős akarat lírai megfogalmazását érzem új évi versedben.
    Igen ,erős sodronyból horgold vágyad,és harcolj!
    Eminens leszel!
    Soha ne add föl!
    M.-G.és kéri tőled, sok szeretettel, István

    VálaszTörlés
  2. Kedves István!
    Nem adom föl. Lett volna már rá okom, de nem tehetem. Az ember tragédiája jut mindig eszembe.
    Köszönöm a megerősítést.
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  3. "megerősítést"
    Olvasom e szót, és gondolkodóba esem.
    Hisz, mint olvasó, én is kapok megerősítést verseidtől. Megerősítést, hogy érdemes embernek lenni, s maradni.
    Köszönöm Neked
    peti

    VálaszTörlés
  4. Kedves Péter!
    Köszönöm, ha ezt kínálom, ha így van. Akkor elértem a célom, hiszen aki ír, még, ha csak szűk körben is, annak is dolga a tanítás.
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés