2011. január 19., szerda

Hívatlan vendég

már itt van három napja
hívatlanul jött, és kérlelhetetlen
boldognak kéne miatta lennem?
hisz ajtót nyit rám egy ismeretlen,
s kényszerít,
- foglalkozz magaddal egy kicsit,
mondaná, ha nyelve lenne,
körme az nőtt száz helyette,
terhe van mázsányi súlya,
azokat rám pakolva
nyúzza a bőröm, egyre nyúzza,
ülve, fekve, állva
testemet megzabolázza,
nyerget vet hátamra, s legyint...
- hatalmasabb vagyok megint
csípőmet markába zárja,
élvezve rám cseppen rusnya nyála,
fáj nekem mohó száj harapása,
unom, unom, unom,
ordítva tiltakozom,
elég legyen az évődés,
takarodj idegbecsípődés!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Versedből tudom szenvedsz a becsipődéstől.
    Mielőbbi gyógyulást kívánok.
    Képességeidet csodálva állítom,ki saját fájdalma közepette képes versbe foglalni a lehetetlent...
    igazán birtokában van érzéseinek,és érzelmeinek, a nyelvnek.
    Szolidáris vagyok veled, István

    VálaszTörlés
  2. Kedves István! Így utólag már könnyen beszélek. Akkor bezzeg lapítottam gyáván:)
    Köszönöm a szolidaritást, szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  3. Már fárad a rusnya fránya dög!
    Még kicsit tarts ki, versed nagyszerű orvosság az elűzésére.
    Mellesleg örülök, hogy az eredetit is megtartottad, bár az átirat sem rossz, de ez közelebb áll bolondos lelkemhez.
    barátsággal egy aggódó barát
    peti

    VálaszTörlés
  4. Kedves Péter, azért néha frissebb, mint én. Nagyon ragaszkodó, mondhatnám makacs fajta.
    A változatosság gyönyörködtet. Még engem is:)
    Köszönöm, ne aggódj: Éva

    VálaszTörlés