2011. január 14., péntek

Úgy szorítom álmom...

Úgy szorítom álmom, mint satu a vasat,
Köveztem simává göröngyös utakat,
Repült lovam, lerúgtam minden csillagot,
Most sötét az éj, már hold sem ragyog.

Fészkel a vemhes bú, száját nyalja a bánat,
Csicsergő fényeim sötét-jajt kiáltnak,
Kocsimat szánalmas kehes gebe húzza,
Arcomat jeges csend veresre pofozza.

Hogy lehet Istenem, hogy előtted álltam,
Térdeltem, sírtam, tapostam, vártam,
Most egyedül árva száműzött vagyok,
Szívemért cserébe választ sem kapok.

Hogy kerültem mögéd, hány kilós a kereszt,
Reám pakolt terhem fogságból nem ereszt,
Úgy szorítom álmom, mint satu a vasat,
Kövezném simává göröngyös utamat.

4 megjegyzés:

  1. És íme, egy újabb bizonyíték a csodálatodra.
    szeretettel
    peti

    VálaszTörlés
  2. A csodák köröttünk vannak. Azokat meglátni, csak erre érzékeny emberek képesek, és Te is az vagy.
    Köszönöm szépen: Éva

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva!
    A velünk élő csodát, a szépséget, lélek gazdagságot
    Te teremted verseddel. Álomból építesz valót, vágyból reálist.
    Költői képességed példája e vers, és tanítója lettél követőidnek.
    Köszönöm ,István

    VálaszTörlés
  4. Kedves István! Ha egy kicsivel több hatalmam lenne, nem csak szavakból építenék hidat, vagy házat. Szivárványt terítenék arra a szigetre ahová a kedves lelkeket várnám. Köztük Téged is.
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés