2011. január 12., szerda

Lennék, csak melletted...

Feléd szállt lelkem a hajnalon, beteg vagy látom,
arcodon meggörnyedt fájdalom,
nyomot húz magával, mint csiga , ha ablakon halad,
ágyadhoz ragaszt,elsajdít mindent a panasz.
Leteper.
Helyettem.
Résztelen részvét - vígtalan vigasz,
ágyad ködszínű - fénytelen árny alatt,
izzad a paplan feletted,
párnapihédből kesernyés kín száll.
Lennék, csak melletted!
Kifúrnám mellőled kedves,
arasznyi helyet sem hagynék,
Édeskés drazséval telve van fiolám,
ajkadra vitamint csókolnék violám.
Lennék, csak melletted,
csodákat tennék...

- - - -

...elküldöm tavaszom halvány-ég kékjét,
hóvirágharangok tündöklő zenéjét,
lágy szellő pajkos elevenségét...

6 megjegyzés:

  1. Egy újabb gyönyörű vers az önzetlen szeretetről, szerelemről.
    barátsággal
    peti

    VálaszTörlés
  2. Kedves Péter!

    Úgy érzem, csak így érdemes.

    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva!
    Boldogan tudhatnám nekem szólónak a vers sorokat,
    de gondolkodva, versed sokunknak szól,megmutatja
    Teréz anyai vonásodat, Éva anya lelki erejét,és érzékenységedet,az elesettekkel rezdülést.
    Verseddel így is tudsz gyógyítani, szeretet pirulákkal,érzem.
    Köszönöm, István

    VálaszTörlés
  4. Kedves István!
    Szíved joga magadénak tudni, hiszen, ha a vers egyszer elindul, nincs aki lefékezze. Ha segítettem vele, nekem nagy öröm, ez a célom. Amíg tudok írni.
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés
  5. Kedves Éva!
    Illetlen vitába szállni veled,de
    a vers a tiéd, és annyi felé osztod szét magad,
    és versed élményét, ahány követőt megérintesz.
    Bízom benne szavaid messzire szólnak.
    Nagyon sokat segítettél,
    Köszönöm,István

    VálaszTörlés
  6. Kedves István!

    Halkan szólok, és csak érzékeny fülűek hallják meg.
    Nekem ennyi elég.
    Szívesen tettem.
    Szeretettel: Éva

    VálaszTörlés