2012. január 16., hétfő

Vállfa váltás

Mikor majdnem halott voltam,
s már liha testemet alig bírtam, 
lógtam mint ócska turkálóban
favállfán a pizsamák,
akkor valami ismeretlen
nem látható kuszaság
megszállt engem és 
meghódított, 
tenyere volt a puhaság.

Mint gyermek, kit csak néha
csókol szájon a jó cukor,
úgy kérdeztem halk szavakkal,
- enyém itt e szó áradat,
vagy csak álom, - s a nagy 
pirkadat jön és mindent eltipor.

Megízleltem, megforgattam,
és még ma sem hiszem el,
hogy a félig élettelent néhány 
hangzó felemelt, 
majd összegyúrva vizet-sarat, 
megalkottam önmagamat,
Isten pedig rábólogat,
megigazít és átölel. 

2 megjegyzés:

  1. De szép! Szinte látom, Érzem, ahogy "megigazít és átölel"! Ölellek én is Peo

    VálaszTörlés
  2. Drága Peo!
    Ha érzed, az nagyon jó, Veled is ezt teszi.
    Ölellek, szaffy

    VálaszTörlés