2012. január 9., hétfő

Ki vagyok?

Nem vagyok varázsló ki
egy érintésre sorsokat változtat,
küzdenem kell érte.
Nem vagyok angyal, 
sem földi, sem égi
úgy hiszem az angyalok nem szoktak félni.

Nem vagyok tündér, 
hisz én magam várom, 
hogy csoda történjen,
teljesüljön álmom

Inkább vagyok riadt, 
szürke, szomorú egérke,
ketrecbe zárva, 
kiutat remélve

Vergődő madár, 
ki csapdos ragadós sárban,
porszem mit szél sodor sötét éjszakában,
letiport virág, szirmai szaggatva,
száradó levéllel illattól megfosztva,
szomorú fűzfa kinek semmi haszna,
ágait valaki tőből kiszaggatta,
kóbor, kivert kutya hűsége feledve,
vándorok etetik csontot odavetve.

Istenhez sóhajok szállnak fel az égbe,
kérdően felnézek mikor lesz már vége,
botladozik lábam, kiutat keresve
meddig van szükségem erre a keresztre.

Harcolok a magam gyönge erejéből,
erőt merítek gyermekek szeméből,
keresek társakat akik megértenek,
ingoványtalajon élni segítenek.

2009.07.24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése