2012. január 29., vasárnap

Visszanéztem...(virtus honvágy?)

Visszanéztem, csak üresen,
a szemnek, a szívnek volt ez vágya,
s elégedetten észlelem, 
még nyílik az érzelmek szóvirága.
Itt kezdtem élni, s ültem egy ladikra,
itt szőttem takarót pőre gondolatra.
Mondták, aki egyszer idetéved,
innen csak lábbal viszik ki, s a vének
tapasztalták, tudták, hogy itt a lélek
edződik, míg járni kezdi majd a maga útját.
Régi, szép, három éves múltam, ideköt,
ide, hol magányból sírtam ki a szavakat,
néha csak nyögve, mert a kedv megakadt
valaki hálóján éppen, s csúfolt, vagy 
rajongott értem, most hálás vagyok, hogy 
akkor ideértem.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Éva!
    Visszatértél?
    Régi idők íze...
    Gratulálok,István

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves István! Köszönöm, nem, csak visszanéztem.

      Szeretettel, Éva

      Törlés
  2. Egy kis kitérőt engedj meg Évám...Istvánhoz szólnék..
    Nem visszatért ez az Asszony, hanem "ideért"! Úgy gondolom, kissé félreértetted, vagy csak nem "mélyen" olvastad.. :)

    Évám...

    Hány, és hány kritika ért,
    mit jól-rosszul fogadva
    de szívedig hatolva
    időnként bizony keményen felajzva
    de remélve, hogy egyre jobb leszel
    s a terheket itt dobhatod el
    írtál, írtál és ahogy a szavak tolultak
    fel-fel a mélyből...
    s voltak, kik tanultak azok erejéből!
    Ha hálának éled meg a tanulságot
    akkor már látod az igazságot
    hogy sokan lelkedért szeretnek
    s szavaidért miket adtál
    elveidért, mit(és kiket)cserben sosem hagytál.

    Nagy ölelés...Ildikó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Ildikóm!

      Benéztem, és semmi nem változott. Stabilan osztják az észt. Azt hiszem tanulság szempontjából nem árt, és legyen csak ennyi...
      Amit írsz nagyon kedves, szeretném, ha így lenne, és, hogy vagytok nekem az nagyon jó, sokat segített a kitartásotok mellettem.
      Nagy ölelés, Éva

      Törlés
  3. Holdviláglány, egyre jobban megy neked ez a ritmusfaragás! Be örülök! Majd dedikáltatok veled... :)

    VálaszTörlés
  4. Drága Erzsikém, akkor kérem a címed:)))
    Köszönöm, nagyon örülök Neked:))) Jobban, mint annak amit írtál:)

    VálaszTörlés