2012. május 3., csütörtök

Araszolva



Hosszúra nőtt a vézna éjszaka,
kifosztva jött, üres álomzsákkal,
csak fájdalmat húzott maga után
araszoltam, mint csiga a nyálban,
s én elmerültem álmatlanságom
visszakullogó középpontjában.
Miért másoknak viszi a tömött,
sűrű, nyugtató, lebegő álmot?
Ha még egy életet kapok talán
erre választ majd akkor találok.
Most ténfergek még, és tapogatom
a fájdalmaim áradó kútját,
várom a hajnalt, és latolgatom,
az éjszakának kiadom útját.
Fordulok magamon százszor körbe,
reggel idegen néz a tükörbe.

2 megjegyzés:

  1. Igen, milyen szépe: tömött, sűrű álom. Ilyen pont. Amibe olyan jó elmerülni, megpihenni. Ölellek, remélem nem sok álmatlan éjszakád van, én sem szeretem azt az idegen arcot, aki ilyenkor szembenéz a tükörben.

    VálaszTörlés
  2. Drága Peo, előfordul, de egyre ritkábban. Ezért nem értem miért is alakult így?

    Ölellek, szaffy

    VálaszTörlés