2012. július 1., vasárnap

A sűrű csendből


Látjátok? Sűrű csendbe süppedtem,
talán ilyen lehet a halál,
nem hiányoztam, s a ravatal mellett 
közületek már senki sem áll. 
Feleditek, hogy nekem is volt hangom,
mert helyettem zúgott borús harang,
mint üres dobozt hagytok a gangon,
nem siratjátok pajtástokat. 
Úgy tesztek látom, mint akik parázson
húst sütnek, s élnek fehér kenyéren,
boldog íze életté váljon,
étvágyat hozzá a csendem zenéljen. 
Az ember vér, izom és kanyargó ér, 
lélektől moccant amikor született,
most elnyelt a mély csend, bár daloltam én, 
az Úrhoz, ki magának felvértezett,
csak Ő hallotta, s én átöleltem, 
és tart, mint bűnbánó gyermeket.

2 megjegyzés:

  1. Bűnbánó gyermek ölelő csendben
    ki úgy érzi, Barátok nem állnak lesben.
    Nem fogadják rezgéseid, mindig tárt karokkal
    de ez miért is forr össze a halotti torral?
    Szeretet mi körülvesz, ha nem is mindig érzed
    lágy az a karoló csend...
    érezned kell!
    néha bizony, ez a rend.
    Sűrű némaságot oszlatjuk hamarost
    ha Nálad játszunk majd..."bográcsost"!

    Nagy szeretettel ölellek Évám...(meghallgatom majd azt a danolást) ÉN :)

    VálaszTörlés