2012. július 1., vasárnap

A megbánás útján


Végtelen messze elcsatangoltam
csak vitt a lábam a sima úton,
szemem a tájon elkápráztattam,
nem sejtettem, hogy belebukom,

Árkokat léptem, vissza sem néztem,
a fejem az álom csavarta el,
szórtam illatom nem tartva észben
magammal, hogyan számolok el

Utam mellett, ha keresztet láttam
elmentem mellette, vegye fel más,
vittem eleget, fáj már a vállam,
úgy hajolt rám, mint egy óriás.

Aztán a kegyelem nem volt elég,
többre és többre unszolt a vágyam,
felháborgattam a szívem rendjét,
világi tűzben térdig álltam.

Ha félek a víztől lángban égek,
hagyom a bűnt terjedni magamon,
s nem térek meg az Úr keresztjéhez
a lelkem magvát is eladom.

Istenem, segíts meglelni énem,
a csendest, a bölcsen hallgatagot,
a szívemet én majd kicserélem,
és bárányodat visszakapod.



2 megjegyzés:

  1. Apácának lenni is nagy kereszt
    ne vedd hát magadra!
    Az Úr sem arra teremtett
    hogy elhagyd érte gyermeked.
    Addig jó, míg világi tüzet érzel
    az sem baj, mert velejár,
    ha lelked időnként elvész..
    hiszen ettől szíved, nem kérész.
    Kitől segítséget kérsz, már segített!
    Éned, csak Te nem leléd meg...

    Ám ha sikerül végre...
    óda zeng majd üdvére!

    Ölellek.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az apácasors az nem az enyém, nyugi, zárdába nem vonulok:)
      Köszönöm, várok még...magamra:)

      Ölellek:)

      Törlés