2011. december 31., szombat

Leltár


ma nem láttam kelni a hajnalt
ez nagy hiba
a világ nélkülem indult
víg lagziba
majd kullogok utána
s ha sietek
utol is érem
még pihenek
van mit lerakni itt
az új év küszöbén
ha temetsz hát
most temess
s nem bosszulok én
nem járok vissza
kísérteni
holdas éjjelen
sem jászolodba nem sírom
az élet gyötrelem
de becsomagolva elviszem
hogy itt voltál nekem

*

voltál eremben lüktetés
szívemben
csecsemő fürdetés
lélektengerben
lábnyomok
boldogság ízű
sóhajok
illat a szélben
altató
borongós égből
nyugtató
eső voltál
kiszáradt földön
voltál nekem
egy boldog
börtön

*
nincs rács az idő elette
kulcsunk
a folyó mélyén
csak lakat
van
mely ott maradt
az acélhíd
örök
képén

*
borús az ég
ez rettenet
sír a harang
egy évet temet
most hullott el
sötét múltba térül
megmaradtunk
menetelni
gyalázkodás nélkül
megmaradtunk
lehullani
új malomkerékre
megmaradtunk
fénnyé égni
gyertyánkat cserélve
megmaradtunk
kapaszkodni
gondjainkból élve
megmaradtunk
hegyre érni
igaz grádicsoknak
megmaradtunk
magot vetni
árva ugaroknak
megmaradtunk
kiszelelni
ocsúból a búzát
s én maradtam
új naplómba
folyatni a tintát...


Bízd Újra Életed Krisztusra!






2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! És nem tudom, hány zenéd van, de én éppen az Anasztázia rajzfilm fődalát kaptam. Imádom. Boldogságosabb Új Esztendőt Neked!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm én is drága Judit, csodás ez a dal.
    Fogadd szeretettel!
    Ölellek, Éva

    VálaszTörlés