2012. június 19., kedd

Eljátszom a gondolattal

Talán kár volt megszületnem,
talán meg kellett volna halnom,
de én nőttem és cseperedtem,
mint indaszál az üres malmon
kártékonyan, és félelmemben
a földtől egyre távolodtam.
De a gyökér megtart ottan.

Szerzett bűnöm annyi vétek,
hogy hoztam magammal négyet,
- elment hitves után maradt-
áldott gyermek örökséget,
a nélkülözésben előkelők,
elsők velem a koplalásnál.
Utolsók a kifosztásnál.

Ha akkor ott a szülőágyon
mégis  meghalhattam volna,
a szenvedőket e világon
nem szaporítottam volna.
Így játszom a gondolattal,
vagy az játszik bírót vélem.
Börtönbe zárt születésem.









2 megjegyzés:

  1. Ha akkor, ott a szülőágyon
    meghaltál volna
    szenvedőket e világon
    valójában,
    csak akkor szaporítottad volna!

    Kedves lényed, örökséged
    s ha éreznéd is végre..
    nem véletlen születtél e Földre!

    Szenvedés az egész élet..
    kirótták ezt reánk
    erősítve egészünket, meghagyva lelkünket
    hogy okíthassuk gyermekinket..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon kedves Tőled, drága Ildikó, hogy így próbálsz vigasztalni, erőt, hitet adni. Köszönöm.
      Ölellek nagy szeretettel, Éva

      Törlés