2013. április 25., csütörtök

Elvesztettem a végtelent

Elvesztettem a végtelent,
a kapum kivan sarkáig tárva,
s valaki goromba hirtelen
hazug kezével zsebre vágta.
Most siratom, mert néha én
gyűjtöttem végtelen szókat,
elvetettem, learattam,
és szétosztottam a jókat.

Ha égről néző fáklyafényem
megbabonázta a tavakat,
csillagnak látszva a felszínen
arannyal festettem halakat.
Tündérkedtem árok parton
nádirigó füttyön éltem,
égre nyújtva éhes markom,
senkivel én nem cseréltem.
De elvesztettem a végtelent,
bezárult a kör köröttem,
megtaláltam a képtelent.
A kopott tükröt, eltörötten.

2 megjegyzés:

  1. Törött tükröt ki kell dobni,
    hogy visszanyerd a végtelent,
    hiába zárult a kör,ki kell nyitni!
    ..és eldobni a képtelent.
    Kapud hagyd nyitva, hogy visszatérjen,
    ki haza akar találni,
    hisz együtt még jobb
    tavacskában fénylő csillagot látni.
    Megfigyelni, játszadozni
    magot vetni,learatni...
    Szeretet virágból koronát fonni,
    s a szavak erejével játszadozni.
    Visszakapod a végtelent...
    mit lelked megteremt.


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép egyszerűen szeded sorba,
      sajnos már bent minden csorba.

      Törlés